کتاب دبیران خریدار کتاب دست دوم

فروش کتاب های دست دوم بلااستفاده و دست دوم

تمامی کتاب های استفاده شده سال های گذشته خود را می توانید در مجموعه کتاب دبیران به فروش برسانید و یا با کتاب های بروز و جدید تعویض نمایید.

خرید و فروش کتاب دست دوم

فروشگاه اینترنتی کتاب دبیران علاوه بر عرضه انواع کتاب های دانشگاهی و کنکوری بصورت نو و دست دوم، این امکان را برای دانشجویان و دانش آموزان محترم فراهم نموده است که کتاب های استفاده شده خود را که دیگر نیاز به آن ندارند در کتاب دبیران بفروش برسانند و علاوه بر دریافت هزینه برای خرید کتاب های جدید و بروز، کتاب های بلااستفاده خود را به چرخه بازگردانند که این امر موجب صرفه جویی در مصرف کاغذ و عدم قطع درختان بیشتر خواهد شد.

روش های فروش کتاب دست دوم به کتاب دبیران

شما همراهان محترم فروشگاه اینترنتی کتاب دبیران می توانید با ارسال عکس کتاب هایی که قصد فروش آن ها را دارید از طریق شبکه اجتماعی داخلی و خارجی به پشتیبان مجموعه ما، ابتدا توسط کارشناسان کتاب های شما بصورت کاملا منصفانه قیمت گذاری خواهد شد و در صورت تمایل به فروش تیم پشتیبان ما در این مسیر شما را همراهی خواهند نمود.

کتاب های دست دوم قابل فروش

کتاب دبیران مجموعه غنی از کتاب های دانشگاهی، کنکوری و عمومی می باشد که در تمامی حوزه ها و شاخه ها فعالیت دارد. از این رو همراهان محترم می توانند تمامی کتاب های دانشگاهی از جمله رشته های فنی و مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه و.... و همچنین کتاب های کنکوری و کمک درسی تاریخ سال های قبل را در مجموعه ما بفروش برسانید.

راه های ارتباط با پشتیبان کتاب دبیران